Nananaaa

Eyy dudes. Ska nog ta och göra en sammanfattning på julhelgen.
Allting började med att jag spydde lite för mycket. Magsjuka. En bra bild på en av mina kräkstunder. Asssåå jag är inte normal typ
Resten av helgen var jag klädd såhär. Blev nöjd med mina klappisar. Skönt att ha pengar. Ni ska även få se min fina mjukishund jag fick♥ Det finns också plats för många att skriva i min "mina vänner" bok jag också fick. Bra va?:D(hahahahha. NEJ)
Hann även träffa ho.mo.
Loooove till Narnia. Vill att ni ska veta att jag älskar fantasy
Igår träffade jag Micke för första gången på en vecka. Shit det är bara föööör mycket. Vi hittade dom här i väntan på Linn och sen drog vi hänget hos Linnsi.
Vaknade imorse ful och jävligt efter en SJUK JOBBIG natt. Kände nästan att jag ville börja gråta när jag låg mellan två snarkande fättor.
Buss till Perneeeee
Jag och Linn for till Pernilla och mös heeeela dagen typ. Jacuzzi blev det också. That's nice dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0