P.S det är fredag imorgon(ye)

Nu kommer det ni vill höra. Jag skulle egentligen pluggat idag, ha-ha. Meeeeen, eftersooooom det finna andra grejer att gööööra så gjorde jag det istället.

Tappade just mobil i golvet. Men tack vare klädsjön som finns i mitt rum så skadades den inte.

P.S I love you har jag sett ikväll faktiskt. Det är som en film man måste se innan man dör, inte för att den är speciellt bra(eller den var bra) men jag tycker bara det. Eller L&A tycker nog det.

Fredag imorgon. Försöker planera med Linn, men jag får mest rätta henne för hennes konstiga felstavelser, "igentligen" "apsolut" (oj, hej linn!:)"
Det är seriöst fredag och vi har inget att göra. Didd?

Nä skoja, vi ses imorgon så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0