Gör en johanna

Om dig:
Vad heter du? - Hanna Adolfsson
Hur gammal är du? sexton
Hur lång är du? - 1.72 töp
Vilken hårfärg har du? - rödlila, det byter färg ibland ajabaja
Vilken ögonfärg har du? - blågröna
Är du nöjd med ditt utseende? - är glad att jag inte ser ut som kissie iaf
Vill du ändra något angående ditt utseende? - klart

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - nain
Är du kär? - vet inte
Har du någon på G? - det har jag ej
Är du olyckligt kär? - vet inte. vet ingenting asso

Mat/dryck:
Favorit mat? - köttbullar/korv å makaroner hahaa
Äckligaste maträtten? - chilikornkarne uuhhh
Äter du mycket/ofta? - äter när jag är med feta personer(sofia. linn. pernilla. matilda.......)
Vilken är din favorit läsk? - cola
Favorit energidryck? - eeeeh sluttaaaa jag vet inte ju
Gillar du sushi? - har aldrig ätit de, men tvivlar på det uuuuh

Känslor/tankar:
Är du lycklig? -
Har du haft självmordstankar? - typ att bli påkörd av en bil och hoppa från en bro har jag fantiserat om. men jag vill inte dö fattar du väl
Har du försökt ta livet av dig? - neje
Tänker du ofta på döden? - no. döden är ändå fin ibland
Är du avensjuk på något/någon? - typ
Tror du på gud? - jaa han är bra ibland
Vill du leva eller dö? - ikväll vill jag leva. sen vill jag bara försvinna lite sådär bort till allting är bra

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - fest är alltid best
Pojkvän eller kompisar? - vännor. men pojkar är bra ändå
Kissie eller Kenza? - kenza
Facebook eller msn? - face

Kommentarer
Postat av: anonym

jävla tönt, ingen gör det där längre.. eeeh

2011-04-28 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0