love

fullständiga namn är: Hanna Sofia Adolfsson
stjärntecken är: en liten firre
relationsstatus är: singel lixzzooom
Min familj är: wierd, speciell
Äter helst: spagetti&köttfärssås är nog det besta
Dricker helst: mjölk eller cola. asså älskar fan cola
Drömsemester är: kiruna faktiskt!:) MEN NOT. miami,
Favoritkläder är: min älsklings gråa pumatröja och mjukisbyxor seriöst ååh
Tränar helst: body jam och aerobic
Bästavän är: har ju många fina vänner. men sofia är min besta bestis
Gillar mest med mig själv är: har långa ögonfransar och rött hår. blir lycklig av mitt hår
Favotitårstid är: SOMMAR. finns ju inge bättre

Mat jag ogillar mest: köttgryta
Dryck jag ogillar mest: fanta tropic, dr.pepper, öl uuuusch
Ogillar mest med mig själv: klantig as hell
Något som gör mig arg: när jag måste ta av mig mössan i skolan. och när olivia slår mig
Något som gör mig ledsen: att tänka tillbaka till 8an året
Något jag längtar till: examen, sommar, inatt, tills jag ska duscha och slippa den här jävla listan
Någon/något jag saknar: sofia, amanda. saknar även när jag sofia och olivia var bestisar

Jag utmanar dessa att göra detta: olivia, micaela och sofia;)

Kommentarer
Postat av: sofia

ofta du heter sofia????

2011-03-01 @ 16:11:26
URL: http://sofiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0