-

tjooo asså jag lyckas alltid somna en timme i duschen. fan vad dålig jag är egentligen. har bråttom nu å allt. sitter med en färgbomb i håret och ska in till stan om ett tag snart. Ska se sista Harry Potter filmen i 3D med lillasyster.
Ååååååh har alltid varit ett fan av hp, kan typ allt om ni vill veta.
Hängde på hogwarts.nu som fanns på min tid och en dag glömde jag bort mitt lösenord och började dögråta hahha. Sen lades det ner.
Sen kom facebook

Efter bion HOPPAS JAG att olivia kommer och hämtar mig. Vi ska ha planerarkväll hos henne hahaah vi sessss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt talat, vad finns det att planera egentligen? det är väl bara att åka till trästock och chilla, hänga och lyssna på musik eller?

2011-07-21 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0