jag bah drar

Händer inte mycket nu alltså. Fast sommar är ju sommar och det är bara så sjukt n-n-n-ice. Livet leker väl lite sådär förutom att mitt jobb förstör.
 Kan ju säga att jag taggar trästocken. Drar dit på fredag med mina besta och shit vad lyckorus jag får nu.
Pdol nästa vecka. Har inte varit där på 2 år. Kan säga att jag DÖR SÅ KUL.
Sen har vi ju Lk. Fan dra åt helvete. Missar Håkan så jag bah drar till Stockholm i höst och ser han där ist.
 Meeen jag drar till Tylösand när lk är liksom och asså det blir fan spännande. Nu vet ni va

Vad jag har gjort ikväll? Eehm.. Ätit chips. Hängt typ

Vem jag längtar efter? Haha asså sluuuutta fråga sånna saker nu.. Men asså heh vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0