glaglaaassiiigt

Jaha tack så mycket läsare att ni inte ens kommenterar att jag suger på att blogga på aadolf.blogg.se, visst var det så den hette eller?-.-'

Kan då berätta utan att ni ska avbryta HELA tiden med era kommentarer, vad jag gjort de senaste dagarna. Svar: Ingenting typ.



körde lite fest på stadsfesten. kan säga att det var bra. mycket bra





gick runt hela skellefteå och då kan jag säga att jag var SUR på riktigt



nån dag så gillade linn att lukta. gla-gla-glassiiiit


åt kebab. kebaaaab asså love. kan inte bara kebab bli kär i mig så får jag ett lycklig slut på adolfs liv


köpt godis med olivia

ätit godis med olivia

köpt ännu mer.... börjar gå utför det här

filtat mig lite och råka bränna sönder filtis på avgasröret oooi



hållt i 11 000 spänn. kan säga att det inte var ett dugg mäktigt. min vardag är cash ni vet


Kommentarer
Postat av: linnea

sur på riktigt? riktigt jävla RIKTIGT!! shiet assooo ahahha.. söthanna:)

2011-07-05 @ 22:38:39
URL: http://linneaabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0