Heeeyyyy vänner jag åt nyss tre bullar. Alltså jag tror jag börjar få diagnosen fettma snart.

Jag ska plugga so nu på nattkvisten. Fattar ni så sjukt jobbigt livet är i denna timme, dag.

Om typ några timmar på morgonen så far jag och min gulliga klass till Umeå där vi kommer bara vaaaara och leka på en ö. Leka är kul. Jag ska leka ganska mycket. Pernilla kanske också. Och Adrian. Och Johanna...

JUSTJA, den här kvällen var lite kaos. Livet är bara kaos ju

Jag är brun också. Eller vad ska man säga. Lite röd sådär ganska mycket


 lite sån här lek kanske?


Kommentarer
Postat av: AMANDA TEILUS

jag åt 15 bullar här om dagen..

2011-06-05 @ 11:39:48
URL: http://teilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0