Inuti är du fjäderlätt och vit

Asså åh jag dör så bra kent är. Utan dina andetag akustisk är så grym alltså. nanana

Mår dåligt för jag är så rastlös. Gitarren har till å med kommit fram och då är det illa. Nämen asså jag måste träna på en sak liksom. Tillbaka till att jag mår dåligt igen. Asså ååååh jag är så rastlös att jag vill lägga mig men det går ju inte för det är greys anatomy ikväll. Jag vill ha godis. Men det går inte heller för jag å linn bantar ju. Fuck life idag alltså. Eller nä. Det var kul tills jag kom hem för då skulle jag öppna dressingflaskan med munnen och då blev det baksug(asså vad heter det?) och jag fick allt i ansiktet(typ) haha ååååååååååååååååååååh plus att korven var sönderkokt så det såg ut som någon hade sprättat upp grisen. Korv=gris. Jag vet även att jag måste plugga denna So. Den där Son tar livet av mig. Prov på fredag och jag hoppas det går bra men det kommer det inte göra för jag är hellre rastlös än pluggar. Det gick bra på tyskaprovet idag faktiskt. Jag gillar den. Sen måste jag svara på Amanda Teilus sms som jag fick för två timmar och tjugofyra minuter sen. Jag suger.

Oj nu mår jag bättre. Gillar att skriva sådär random. Lol ska jag berätta en annan grej? Jo. Jag längtar till imorgon.



dessa underbara skolbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0