nu äre september

Hejsaaan

Har haft VÄRLDENS mysigaste kväll. Mysigaste på länge alltså. Häng på nodo ett tag. Sen hem till Linn och vi har bara suttit ute i hennes sak på gården och pratat om allt, fan allting typ, älskar att diskutera med dom där människorna

Alltså binnikemask.. (nu var jag tvungen att googla det för att veta hur det stavas och var tvungen att trycka på bilder SERIÖST JAG MÅR ILLA HÅLLER FÖR MUNNEN JUST NU OCH DET ILAR I HELA KROPPEN) mår dåligt på rikt. Visste ni att dom kan vara flera meter långa och vara där inne i kroppen och krypa och sen kan den ta sig upp till hjärnan och dödar en tillslut. Seriöst det vidrigaste jag hört alltså jag är allvarlig. Har tårar i ögonen ÅÅH

Det där blev bara ett litet inflikande i mitt inlägg bara litesådär...




hahhaa det här var tidigare idag






ååh besti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0