Lite svar sådär:)

Emmy!<3 om Miami/Cruise part 1.:

ärligt Hanna! Snygga bildeeeer! Längtar ju ännu mer till sommaren så jag får åka och uppleva detta! :)

Men hur var det med delfinerna? Kan man ta med kameran hela tiden under den dagen, om 2 vill bada med delfiner och 2 bara vill pussa dom går det? bilden man tar med delfinen hur får man den? på kort eller på online kort typ?? :)

Svar: Du kommer få det svinhärligt emmy!!

Det där med delfinerna var lite fail för våran del. Det fanns två grupper- en som man skulle "ha svinbra kondition" på, vilket visade sig INTE vara någon big deal när jag väl såg hur det hela gick till. Amerika du vet, fan va överdrivet bara för att dom lider av fettma hela bunten:( Så vi valde gruppen då man fick gå ner i vattnet med delfinen lite sådär fint och det var en kameramänniska för varje grupp som tog bilder på typ varenda rörelse man gjorde och man kunde inte ha kameran med sig när man väl va i action vill säga. Jag fick pussa delfinen, lägga kinden mot den, hålla upp en hand så den kom upp med nosen och lalalaaa. Alla bilder fanns sen inne i shoppen där man fick välja ut bilder man ville ta hem, antingen få dem direkt i handen eller ha dem på en cdskiva. 
Du ska lätt välja det "svårare" valet för då får du bli skjutsad av delfinen och komma närmare den. Åh önskade jag hade gjort det.

Nu vet du!:)


I love you dolphin<3


Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.youtube.com/watch?v=vjOlDJB34ws&feature=relmfu



Sanningen om delfiner i fångenskap. Se hela!

2012-04-29 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0