Part 2

Mooorn,
Somnade kring halv 5 och då var det ju fan ljust ute sen en timma tillbaka:o O-gubbe på det

Okeei vars var jag? Äh jag langar lite bilder och ser var allt hamnar;-)


Det var såkallat "70's disco night" en kväll.  Hahah sjukt asuuum




Och nästa dag väntade Jamaicaaaa

Det var tidig uppstigning för att sedan åka med en guideminibuss som skulle ta oss till Dunns river falls. Härlig stämning med människorna i bussen plus att guiden var en medelåldersman som var aslång och handsome å rolig-jamaicaner e sweet alltså


Man skulle ta sig upp i vattenfallet genom att hålla handen med alla typ. Det var väl en upplevelse i sig haha


Jekligt vackert


Sjukt chill i bussen hem. Han satte på lite reggae å det va bah chiilll

Alltså varför ser jag ut såhär på alla bilder? finns inget svar finns inget svar

Hemma tidigt den dagen kommer jag ihåg. La mig i en solstol och läste I thiink

Beautiful lifee

Om jag satt vid datorn så satt jag häär. 40dollar för en timme och typ en dollar för en minut så inte vare billigt:(

Kväll-Svinmysigt att vara ute då. Blåste varmt och så fin belysning


En kväll åt vi på en av de svinfina restaurangerna. Det var 2 servitörer som passade upp,  började med att lägga servetten i knät på en and I'm like what da fuuck men de va så söta å fina så. Francissco och Ade var deras namn I remembaa:)

Såhär såg jag ut den kvällen
En bränd och less emmy hahaha

Finfin dessert. Lite mindre när det är finrestaurang såklart... Tycker sånt e trams

Show på gee. Varje kväll fanns det någonting att göra. Såg bland annat konståkningsshow(SKRIDSKOR ALLTSÅ WTF) haha det var gryymt, sjukt profffs

I didn't like that one honestly

Day 5. Haiti-Labbadee. Låg endast på stranden här. Varmt i vattnet med jobbig botten och alldeles för mycket folk och sen började det regna så jag bah neeeeee och gick tillbaka hit haha





Huuge

Härlig utsikt innefrån. Det här är från "Windjammer" som det kallades, där all frukost,lunch,middags bufférna serverades

Coolt






Sista dagen så var det en tävling ute på deck som hette "World's sexiest men" hahaha sjukt roligt, höll på att skratta ihjäl mig. Gick ut på att killarna/männen skulle dansa för en kvinnojury som sen satte betyg på dom

Hann tyvärr inte filma den snygga killens solonummer men jag zoomar in lite på honom här i slutet och han var grym på att dansa och även på att sjunga för en kväll gick jag på nå kareoketävling med mamma och då står han där och sjunger helt underbart. Puss




Den här killen suger men i slutet filmar jag lite runt omkring om man nu vill se det=)

En äckelgubbe vann ju då såklart:(

Glad som fan över att komma hem till kyla och snö..


Shit nu äntligen är jag klar!
 Med detta säger jag att det var en underbar resa och jag ville verkligen inte hem och om 4 år då jag är 21 så ska jag garanterat dit igen med vänner och bara parta lossss. GRYMT


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vill också fara!! Vad heter kryssnigen eller hur bokar man?

2012-04-30 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0