HEJ-frisk idag skola imorn yes

Jag har haft så JÄVLA tråkigt idag kan jag säga. Kände ibland bah "vafan ska jag göra av mitt liv" , så illa var det att jag låg där och tänkte. Har typ småätit lite för mycket, borstat tänderna typ FYRA gånger, stått och kollat mig i spegeln, tog upp en borste och började borsta håret i några minuter, sen började jag platta det lite OCH sen har jag varit förbannat törstig efter att jag åt en lunch som bestod av för mycket salt så min mun skriker efter cola(inte bokstavligen) eller saft 

SEN så har jag gått på toa för många gånger och sett alldeles för många o.c avsnitt. Nu höll jag på att skriva särskrivning på "avsnitt" alltså " av snitt", hur fan hade det sett ut vaaaah

Nu ska jag ut och gå lite FÖR JAG KLARAR INTE AV ATT SITTA ELLER LIGGA NÅ MER

Sen äta en semla

Sen dricka vatten. Eller det ska jag göra nu


smala tider fuck lifeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0