Måndag

Jo jag har ju liksom lov nu eftersom jag går skola i LulÄ. Ganska chill faktiskt

Igår söndagsmös jag hos Linn och tog sen 23-bussen till luleå och väl där i min andra hemstad som jag kan tycka att jag får kalla det så mötte jag upp min andra Linn och vi mös till Orphan. Alltså sjukt bra film seriöst. Sov även däääär

Och vi vaknade upp till solsken i rummet(hääärligt det låter va. Sol och lov?!!!! avis ni är va piteå) och vi gick ut lite sådär och sen for jag och drog hänget med Anton tobbe osv och ni har ingen aning om vilka det är så jag ska kanske inte gå in på detaljer. Jag har iallafall druckit ganska mycket kaffe idag. MYS. BRA DAG OPPPAAA

Såhär ser jag ut nuförtiden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0