om du älskar mig kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag älska dig

Haha tjaaaa gullisar

Jag är kanske sämst på att blogga meen ska nog skärpa mig hehe.

Min helg har varit lugn och det suger typ för det här med lugn passar inte alltid in i mitt liv har jag märkt. Spritter i kroppen just nu. Ser framemot nästa helg. Då äre f-e-e-st för Lesta som fyller 18 imorn shit, hon blir en stor brud nu omg.

Nä i helgen har jag firat Lesta i förskott med mina vännor, druckit kaffe på nodo och ätit kladdkaka hos Linn. Sen åt jag tårta idag av någon konstig anledning hemma men det var då gott.

Såg även bio idag, Simon och ekarna. Den var ganska myztisk men bra.

Annars är det en härlig söndag. Gått runt å leet hela dagen typ och det e konstigt

Lite enstaka mobilbilder från veckan:






Kommentarer
Postat av: teilus

sv: asså yes det var det jag hoppades på :D

2012-01-24 @ 14:31:17
Postat av: Ricky

Hahaha hur fan ser du ut i håret, fulaste jag sett!

2012-02-05 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0