whaaat

Jag ligger i en våningssäääääng här i stugan med laptopen och en chokladruta framför mig. Lyssnar på lite avril lavigne haha(vad är min thing med henne nuförtiden??) och a day to remember. Fan härligt äre
 
Dagen har varit jättebraaaa. Sett en bra spelning, sanna å jonas e bra. Tagit en bra fika med Linnea med bra prat. Hängt med en bra Anton. Åkt en buss till en bra Natalie och umgåååtts (nu räckere med bra va). Hon slingade ju mitt hår där under kvällen. Har inga kommentarer än så länge. Ni lär väl se liksom......
 
Slutade i en stor säng med cola, honungsthe och one tree hill. "här ligger jag och hanna och är harmoniska" - en mening Natto sa under denna stund vilket beskrev det hela ganska precis.
 
skolan i våras. kommer nån enstaka från min mobilkamera när jag e hemma agaaain
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0