I've got one hand in my pocket and the other one is flicking a cigarette

Heeeej hörrni jag står naken här framför datorn och tänkte ta en cambild men jag kom och tänka på att det kanske inte är så himla smart för då blir ni alldeles för besatta av mig

Okej nu ska vi sammanfatta dagen: Jag har sett avsnitt av bigge som jag missat och försökt städa mitt rum. Aaah vad det är mycket kläder överallt.
 Jävligt äckligt ooooch jag har inte packat upp min resväska sen jag var hos Amanda......

Annars så äre kyligt ute men det är nice väder ändå.

Jag far på nodo snart där resten av kvällen kommer bli yeee koffein-n

bild från veckan då jag hängde lite med tove och linn :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0