crashed

Jag hade en väldigt bra kristihimmelsfärd på stugan med familjen. Umgicks även med två nya favoriter vilket var myyys. Krattade även i söndags då jag tjänade lite cash. Nu har jag råd med yran, känns asum

Veckan har gått snabbt ju. Torsdag imorgon redan. Och fredag drar jag och mina tjejer till Umeå på den omtalade Yran. Det blir så himla niiiiiiiiice


ååh bebisar


new favvoos skönaste ever


blev en jäkla lång promenad hem sen tillbaka till stugan från bussen från storheden sen.... haha här myser jag




Igår var det modevisning på skolan. Så sjuktsjuktsjukt duktiga mode&designarna är. Det var catwalk och hela kööret


Och ikväll har jag umgåtts med två andra favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0