Onsday today

Ooooch sen vad gjort idag. Har haft engelskanationella vääldigt länge vilket var jobbigt, blev kaosig i skallen men hoppas på E/D iallafall xDD

Slutade efter det där och pallrade mig in till stan vid 12 och shoppade lite behövliga saker, ett par jeans, en bh, present till soffanpoffan och llt kort. Chiiilllt

Hängde sen med Madde och det var också chillt. Åt glass och drack sen kaffe i solen. I like that dude


där har vi henneee. om jag snackat bah "madde my friend in luleå" så är hon här på bild och aalllt. asum


älskar dig sol du värmer upp mitt liv<33

kom hem och plockade ögonbrynen. blev så jääkla less så nu är de litelite ny form yeah. kul att det ser ut som jag har ett halvt ögonbryn. men det kanske jag har nu också vem vet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0