Lördaglördaglördaaag

Har haft en svintrevlig dag. Skönt att göra någonting av lördagen liksom. Brukar annars gå upp sent, ligga i sängen och se nån serie/bigbrother tills middagen och sen ut och sen är det helt plötsligt söndag. Niiih det här är bra hannaah

Och nu ska jag komma till saken och berätta vad jag har gjort. Jag for till morfar med ma&pa och putsade fönster i nån timme och tjänade 250 spänn(yeeees nu har jag råd med rummet på yran;-)), fikade, kollade igenom massa av mormors lådor som inte är utrensade sen hon dog för att se om jag hittar något intressant, and I diiiid. Look at this


En neccisär, nån ansiktsmask, två oanvända lipsyl, ett nagelack, en spegel, en "henna" grej,- naturlig hårfärg, sen en ljusbrun hårfärg(wtf liksom) två glasögonfodral, en av märket ray ban så jag bah okiii jag tar hem den, fattar fan inte vad jag ska med dom till haha... sen topps, en full hudkrämsflaska, en herrparfym av märket adidas, luktade asgott, det är morfars som han typ aldrig använt, den kan va bra och ha;-) en dam-parfym asfrääsh, ansiktsrengöring knappt använd, sminkborttagning, två hårsprayer och en kajal som fan inte heller är använd.

TACK MORMOR. Hoppas du har det bra i himmlen. Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0