Lite tisdag sådärdå

Tjaa finbloggeeennot. Har redan slingrat med bloggandet men vem bryr sig enz. Ja nu är jag otrevlig förlåt
 
Kan börja med att säga att jag är slemmig i halsen. Det blev fan lite jobbigt där igår på spinningen. Höll på att falla av cykeln bara
 
MEN vad ska jag skriva nu då?? 
 
Typ att idag har jag haft skola det var väl trevlig jag var glad som vanligt(är tydligen alltid glad i skolan har några konstaterat så jag ba eeh kanske jag är då) och hade på mig mina nya älsklingsjeansxDD
 
Just NU så lyssnar jag på masskeiineeen, dom blir ba bättre för varje dag alltså, och typ kollar mig i spegeln (wtf just när jag skrev det sjöng dom det i låten lol broor), kollar även facebook och funderar på att gå på toa och sen äta lite middag och sen ba dra ut och springa. Lite plugg på det där borde jag nog kunna tränga in eller så kanske det inte finns någon plats. Tror fan inte det finns någon plats ojjj så nu blev det inge plugg
 
Och senare mot kvällen blir det nodo med cozymajalinn:)
 
va äre va gloru på?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0